dinsdag 21 juni 2016

Hippe babysetjes

Het babylegging patroon van Emma en Mona is er eentje dat niet ver ligt bij mij. Ik tekende het patroon af in alle maten, en gebruikte het voor 3 nieuwe leggings.


De eerste legging is er nog eentje in deze leuke schaapjes-tricot (zie ook dit bericht) die ik eerder dit jaar op de stoffenbeurs vond. Maatje 68 voor een meisje dat reeds 8 maanden is. Foei voor mezelf dat ik er zo laat mee ben, echter ik knipte ruime naadtoeslag bij dus hopelijk kan dit meisje hier nog van genieten ;-).


De andere 2 broekjes zijn maat 62 voor een 3-maandertje. Tricotjes die ik liggen had, gecombineerd met boordstof van De Stoffenknop.


Dit hippe zomersetje voor een lief klein meisje zal weldra in de bus van een fiere meisjesmama vallen ;-).


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Vintage looks - geruite plooirok

Je ziet ze terug verschijnen: de salopettejurken of -rokken, een rok met daarboven een recht stuk met schouderbandjes, of enkel bandjes die...