Dat het op de valreep gelukt is! Vandaag verschijnt het nieuwste FibreMood nummer, en ik maakte daaruit de Norma blouse die nota bene op de voorpagina staat. Toen ik me 4 weken geleden aanmeldde voor deze LinkParty, dacht ik nooit dat me dit veel moeite zou kosten. Het patroon zag er niet al te moeilijk uit, en het leek me een goed basisstuk voor in mijn eigen kleerkast ;-). Ik had een stofje in gedachten, en had ingepland dat ik - met enkele dagen verlof tijdens de paasvakantie in het vooruitzicht - ruim op tijd zou klaar zijn met mijn Norma! Na 3,5 weken thuiswerk voor zowel mijn echtgenoot als ik zelf, in combinatie met 3 jonge kids thuis, kon ik wel een weekje verlof gebruiken. Ik had dit reeds in februari ingepland, om er toch enkele dagen volledig uit te kunnen zijn voor de kids. Vandaag is alweer mijn laatste verlofdagje. Op dag 1 van dit verlof tekende ik het patroon, op dag 2 werd het bloesje geknipt. Dagen 3, 4 en 5 was het prachtig mooi weer en hadden we echt nodig om wa...
Created with passion