Dank zij zomerse temperaturen van de laatste weken in augustus, bleef ik tot het einde van de vakantie bezig met zomerse setjes ;-). Dit heerlijke seersucker-achtige stofje met zwaantjes op, van hier , lag al even te wachten in de stofjeskast. Ik zag er als ideaal projectje een Elise blouse in. Wie weet het nog? De Elise is mijn eigen patroontje dat ik hier - ondertussen exact een jaar geleden - gratis ter beschikking stelde in maat 128. Ik haalde het nog eens boven, en knipte een maatje 134 uit dit stofje, voor Lenah. De mouwrandjes werkte ik af met een fijne rolzoom in donkerrood, een steek die ik maakte met de overlock. Ik maakte een bijpassend shortje in een mooie, effen blauwe crêpestof die heel soepel valt, van hier . Binnenkort komt hier een 3-piece outfit voor mezelf waarin ik het grootste stuk van deze heerlijke crêpe gebruikte. Maar ik had nog voldoende over voor dit Cherry broekrokje voor Lenah. Het is een tijdje geleden dat ik nog eens met kat...
Created with passion