Follow my blog with Bloglovin Ik heb geen abonnement op LMV, maar af en toe koop ik eens een nummer. Zo ook de editie mei-juni 2017. Verschillende modellen daarin trokken nl. mijn aandacht, waaronder het Odette T-shirt voor dames. Van dit naaipatroon zag ik al heel veel zelfgemaakte versies passeren, maar ook ongeveer dubbel zoveel aanpassingen aan het patroon! Gewapend met deze achtergrond info, wou ik me er toch ook eens aan wagen, mijn kleerkast kan wel wat T-shirts extra gebruiken. Mijn eerste (test)versie is het shirt met streepjes. Ik knipte maat 40 en veranderde niets aan het patroon, met uitzondering van de lengte onderaan waar ik zo'n 7 cm bij knipte. Vooraan een reststofje met strepen, achteraan een effen grijze tricot. De mouwtjes vind ik heel leuk aan de Odette shirt. Maar mijn eerste exemplaar valt iets te ruim vind ik zelf. Ik was niet tevreden en wou dus een tweede, aan...
Created with passion