maandag 18 april 2016

Bunny T-shirt

Deze T-shirt maakte ik voor een neefje van 6. Zijn lievelingskleuren zijn groen en oranje, zijn lievelingsdier momenteel een konijn ;-)

Ik baseerde mij op lichtgrijze tricot waarvan ik een grote coupon kocht op de stoffenbeurs. Het patroon is model 19 van Ottobre 03-2011. Ik gebruikte felgroene boordstof voor de hals en mouwen.

 De konijnenfiguurtjes vond ik via internet en flockte ik in groen en oranje.

Boordstof aan een T-shirt werk ik het liefst af met doorgestikte naad (en overlockt aan de binnenkant).

2 opmerkingen:

  1. Zo vrolijk! En je afwerking - jaloers!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Ik werk nog niet zolang met boordstof, gaat eigenlijk vrij vlot. Langzaam stikken is hier mijn persoonlijke tip ;-)

      Verwijderen

We gaan op reis en nemen mee... (1)

... een groot picnic-deken! Nog een paar dagen tellen we af naar onze reis... Naar gewoonte begin ik een 10-tal dagen voor een reis(je) ...