donderdag 7 augustus 2014

Babybroekje

Het eerste kledingstuk dat ik sinds de geboorte van Tobias maakte: een kort broekje voor hem. Zo van die korte babybroekjes, die niet te wijd zijn ofwel aan het middel, ofwel aan de beentjes onderaan, dat vind ik heel moeilijk in de winkels. Vandaar dat ik er eentje maakte, uit rode tricot, met blauwe stikking. Het patroontje komt uit Ottobre-2011/3. Het patroon is groot genoeg om zonder naad te knippen uit de stof, toch voor dit dat ik gebruikte, nl. maatje 62. Een beetje speciale "final touch" met de knoopjes, maar dat is momenteel in de mode ;-) (denk ik toch).







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Vintage looks - geruite plooirok

Je ziet ze terug verschijnen: de salopettejurken of -rokken, een rok met daarboven een recht stuk met schouderbandjes, of enkel bandjes die...