dinsdag 6 augustus 2013

Tricot rokje

ijn 2 voorgaande, uitkerende rokken vind ik niet zo geslaagd. Ik vroeg me af waarom een rok eigenlijk altijd zo veel werk moet zijn, en zo ingewikkeld in elkaar moet zitten? Ik wou voor mezelf eens bewijzen dat het ook eenvoudiger kan, en maakte een tricot rokje volgens de handleiding van Elisanna (heel eenvoudig!). Met andere woorden, op basis van een eigen patroon afgeleid van taille en gewenste lengte. Dit is het resultaat: een heel licht rokje, ideaal dus voor deze warme zomerdagen! Dus misschien maak ik er nog eentje en wordt de titel binnenkort aangepast naar tricot rokjes, in het meervoud ;-).

1 opmerking :

Sew Challenge - voor mijn mama!

Een beetje een ongewoon bericht vandaag, dat het gevolg is van de recente Sew Challenge, georganiseerd door Davina. Ik kon niet aanwezig zi...