dinsdag 6 augustus 2013

Uitkerende rok

Een tijdje geleden maakte ik eindelijk eens een rok voor mezelf... De eerste ineengestikte versie lag er al van vorig jaar kort na de bevalling van Lenah, gevolg: veel te wijd gemaakt, moest dus serieus versmald worden. Voor- en achterpand telkens in één stuk, uitgaand naar onderen, en met heupstuk. De rits is een beetje sukkelachtig ingestikt moet ik wel toegeven. Het eindresultaat is dat de rok eigenlijk nog te wijd is, en ik vind hem ook niet zo heel mooi. Maar ik maakte een rok volledig af dus wil ik hem op mijn blog zetten. Of ik er later nog iets aan verander (nog eens versmallen allicht), zie ik dan nog wel.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

10 tips voor lange autoritten met kinderen

We gingen 10 dagen met de wagen op reis naar Zwitserland. Voor het eerst een trip van zo'n 950 km met onze 3 kids. Minder dan 1000 km v...