zondag 26 mei 2013

Omkeerbaar zonnehoedje

Voor Marthe maakte ik dit weekend een heel eenvoudig, ouderwets zonnehoedje, op basis van het (als pdf downloadbaar) patroon van By Miekk. Goede uitleg, 4 maten beschikbaar, dit is het omkeerbare zonnehoedje voor kleuters (hoofdomtrek 53 cm). De binnenkant is wit katoen, de buitenkant verstevigde ik met vlieseline. Het omkeerbare is heel leuk eraan! Persoonlijk vind ik de middenband wel wat hoog. Maar het zal op die manier zeker zijn doel niet missen ;-)




2 opmerkingen :

  1. Heel mooi zeg! Moet ik ook eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, moet je zeker doen, is echt niet moeilijk! By Miekk heeft veel interessante en eenvoudige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Pattern hack: Flutter top met ruffles

Dat de Flutter top één van mijn top-patroontjes is, moet ik niet meer uitleggen. Hier en hier , en ook hier zagen jullie al versies passe...